Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
16. maj 2007 - 21:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

W800i backup af telefonbog til PC

Hej Eksperter.

Jeg skal have min mobil på værksted og vil gerne tage backup af alle telefonnr. over på min pc, så jeg kan ligge det hele tilbage igen når jeg får den tilbage fra rep.
Det skal være sådan at hele opsætningen af tlf.nr. kommer tilbage på mobilen som det er nu.
Findes der et program til det og hvad hedder det???

MVH BKK
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
16. maj 2007 - 21:57 #2
er det de ikke de 5 programmer oven over?
Dem har jeg og de vil syncro. med outlook. Det jeg gerne vil er at få dem til at ligge på pc'en som en fil, som så genetabler som før!!
Det tror jeg ikke at outlooken kan!!??
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. maj 2007 - 21:12 #3
Jeg er ved at prøve at overføre med blutouf til min gamle t68m, og håber at det så kan gører det for mig!!
Men hvad hvis jeg sender det med blutouf til min pc? Min W800i sender en fil der hedder Whole ph~vcf, kan jeg mon gemme den på min pc og lægge den over når jeg får min mobil tilbage fra rep.???
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
26. juni 2007 - 20:32 #4
Hej Bille.

Du får lige gevinsten da det var det program der skulle til!!!

Tak for hjælpen