Avatar billede yxos Nybegynder
16. maj 2007 - 12:11 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Er det en joke?

Faldt tilfældigt over denne, da jeg var inde på chart.dk...
http://al-qaida.dk

Er det en joke eller hvad?
I så tilfælde en dårlig én af slagsen, synes jeg
Avatar billede AnyFellow Mester
16. maj 2007 - 12:24 #1
Følgende tekst er sat ind som kommenrat i HTML-koden:
<!-- We do NOT have any feelings for or against the organisation Al-Qaida.
We do not represent them, they do (most likely) not even know about us.
We do not share their views, religion, culture or anything - as far as we know.
And to cover our behind in regards to what seems to be popular consensus
in the western world: We do not condone acts of terrorism.

We merely bought this domain because it was available - and it has never hurt
to provoke common beliefs and conceptions about the world we live in.
-->
Avatar billede nva Praktikant
16. maj 2007 - 12:52 #2
Jeg skrev mig på - som blabla med bla@hotmail.com og for dronningen. Jeg endte hos PET http://pet.dk/CTA.aspx ;)
Avatar billede well_r Nybegynder
16. maj 2007 - 13:03 #3
haha.. :)
Min kammi og jeg har købt det :P
Avatar billede nva Praktikant
16. maj 2007 - 13:06 #4
Nu undrer PET's sig over hvorfor så mange, der besøger deres hjemmeside, tilsyneladende er brugere hos Eksperten - hvis de da er smarte nok, til at opdage sammenfaldet hehe.
Avatar billede well_r Nybegynder
16. maj 2007 - 13:07 #5
de bliver jo redirectet fra vores side..
så kan de vel se hvor folk "kommer" fra :D
Avatar billede nva Praktikant
16. maj 2007 - 13:09 #6
Men de kan vel i første omgang ikke se længere end til jeres side går jeg ud fra - jeg aner intet om den slags.
Avatar billede well_r Nybegynder
16. maj 2007 - 13:17 #7
nej nej..de kan kun se hva vi har..indtil de får lov til at komme ind på vores server..
men haha.. det kunne da være griner at se dem komme ind :P
Avatar billede yxos Nybegynder
16. maj 2007 - 13:19 #8
well_r -> Jeg synes jeres form for humor er syg !
Godt at I selv synes det er sjovt.
Avatar billede well_r Nybegynder
16. maj 2007 - 13:21 #9
yxos.. hvorfor er den syg?
--------------------------
det er vel ligeså sjovt som at gøre nar af en masse andre ting..?
vores email adresser er de fedeste... :D
SuicideBrigade@al-qaida.dk
nuclear@al-qaida.dk
Bush@al-qaida.dk
Avatar billede Jensen DK Novice
16. maj 2007 - 13:28 #10
Sikke noget kolort.
Avatar billede well_r Nybegynder
16. maj 2007 - 13:29 #11
max griner at folk er så negative:P
Avatar billede thegenuine Praktikant
16. maj 2007 - 13:31 #12
I kan umuligt være mere en 10 år gamle!! Wake up!!
Avatar billede well_r Nybegynder
16. maj 2007 - 13:36 #13
http://www.terrorisme.dk/ var desværre taget :/
Avatar billede thegenuine Praktikant
16. maj 2007 - 14:24 #14
Sammenligner du jeres side med ovennævnte!?!
Avatar billede yxos Nybegynder
16. maj 2007 - 14:38 #15
Tilsyneladende er alt bare "grineren" for jer.
At tage et site name der til forveksling minder om en kendt organisation, der har som formål at springe vesterlændinge i luften, nej det synes jeg ikke der er det mindste morsomme i.

"Det kunne da være griner at se PET komme ind på vores server..."
Jeg tror heldigvis at PET/CTA hurtigt gennemskuer jeres såkaldte "joke", men har I overhovedet ikke skænket det en tanke, at PET/CTA eksisterer for at forsøge at beskytte jeres latterlige røve mod at organisationer som dem i "bare for sjov" associerer jer mod at blive sprunget i luften.
Og hvis I kunne få dem til at spilde noget af deres tid på at gå ind på jeres server "så ville det da bare være totalt griner".

Jeres "joke" oser langt væk af, at I ikke tænker en skid over hvad I egentlig har gang i. Alt skal bare være "griner".
Avatar billede harpocrates Nybegynder
16. maj 2007 - 15:21 #16
slap dog af..
Det kan da ikke være rigtigt at folk går tænder fuldstændig af, når de henviser til:
http://pet.dk/CTA.aspx
- lige meget hvad man gør...

-harpocrates
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2007 - 17:21 #17
LOL :D
Avatar billede well_r Nybegynder
16. maj 2007 - 22:13 #18
helt ærligt..nu går du over gevind..
det er jo bare ligeså provokerende som alt andet lort folk fyrer af..
helt ærligt.. tag og slap af..
hvis ikke du kan se det sjove i det.. så er det jo bare synd for dig.. vi hygger os stadig :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2007 - 22:27 #19
harpocrates - se hvad du selv skriver:
"Er det en joke eller hvad?
I så tilfælde en dårlig én af slagsen, synes jeg"

Der er mange der ikke er enige, og du må finde dig i at de ikke har samme mening som dig!
Avatar billede tha_painter Nybegynder
16. maj 2007 - 22:41 #20
Jeg synes sgu også den er røv elendig! Altså joken.
al-qaida er en terrorgruppe, som laver total megen skade, så hvordan fanden kan i lave sjov med det?

Lad os sige at en af jeres pårørende blev dræbt at en terror gruppe, og nogle spassere lavede en hjemmeside "for sjov" om terror gruppen, så gruppen lige kunne blive LIDT mere kendt.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
16. maj 2007 - 22:41 #21
men ingen er tvunget til at besøge siden, så det fucking også være lige meget.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
17. maj 2007 - 07:24 #22
yxos. Vi nyder den frihed vi kæmper for. Du skal passe på at du ikke skyller barnet ud med badevandet. Længe leve friheden og mangfoldigheden.
Avatar billede harpocrates Nybegynder
17. maj 2007 - 12:20 #23
"tha painter:
al-qaida er en terrorgruppe, som laver total megen skade"

Tak fordi du lige fik sat det på plads, det havde jeg ingen anelse om...

Men igen.. rolig mulle..
Avatar billede Jensen DK Novice
17. maj 2007 - 13:33 #24
harpocrates:
For mig ser det ud somom du er lidt bagud.
Avatar billede harpocrates Nybegynder
17. maj 2007 - 13:47 #25
silbidor > kig lige her.. så kan det være du begynder at være med:
http://da.wikipedia.org/wiki/Sarkasme
Avatar billede martin_moth Mester
17. maj 2007 - 13:47 #26
Jeg bliver mere provokeret af alle de mødre, man ser OVERALT, som bag på deres cykelbarnesæde har skrevet "Hamas"

;o)
Avatar billede martin_moth Mester
17. maj 2007 - 13:49 #27
Avatar billede s94 Nybegynder
17. maj 2007 - 15:49 #28
Nu må vi have tvunget statslig kontrolleret censur!.

Jowjow, tag det nu bare rolig, PET er på sagen, det der så skønt med overvågning, inden længe står der en sæk kunstgødning foran deres hoveddør, og så er de banditter væk fra gaden.
Avatar billede well_r Nybegynder
17. maj 2007 - 16:49 #29
nu er hamas sådan set heller ikke nødvendigvis noget negativt ;)
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. maj 2007 - 19:30 #30
til harpocrates:
Ja, jeg er hurtig ikk'? ;p
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. maj 2007 - 19:32 #31
i øvrigt. jeg har sagt min mening, men HVAD helt præcist morer jer ved siden, well_r?
Det er bare et spørgsmål...
Avatar billede well_r Nybegynder
17. maj 2007 - 20:50 #32
Det er hele ideen om at folk bliver så provokeret af det..
og så selvfølgelig de seje email adresser :)
Avatar billede tha_painter Nybegynder
18. maj 2007 - 07:48 #33
aha...
Avatar billede thegenuine Praktikant
18. maj 2007 - 16:45 #34
Jeg har også en fed mailadresse:

well_r@entaber.dk
Avatar billede well_r Nybegynder
19. maj 2007 - 06:37 #35
sejt.. :)
jeg_er@entaber.dk :D
Avatar billede yxos Nybegynder
08. april 2008 - 08:59 #36
lukker