Avatar billede nfrank Nybegynder
15. maj 2007 - 11:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Profiber

Jeg er for nyligt blevet tilsluttet Profiber. Før jeg blev tilsluttet fandt jeg ud af at de 299kr for 10MB skal tilføjes 99kr for abonnement på linien. Da jeg blev sluttet til fandt jeg ud af at de ingen smtp-server har, og for sådan en skal man betale yderligere 10kr om måneden.

Jeg kan selv installere en smtp-server, men mail fra ikke-godkendte servere spærres af mange modtagere pga spam.

Siden har jeg foretaget målinger af hastigheden med en test foreslået af deres egen support. Den når ikke engang op på halvdelen af de 10MB.
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. maj 2007 - 11:22 #1
Er det en ADSL2+ linie?
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. maj 2007 - 11:22 #2
Ok.. det kunne jeg så nok også godt lige selv undersøge !-)
Avatar billede nfrank Nybegynder
13. november 2007 - 13:47 #3
hm
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2007 - 13:16 #4
hvorfor ringer eller skriver du ikke til trefor / profiber www.profiber.dk

de 99 kr for linien burde ikke komme som en overraskelse hvis man læste tingene igennem inden man bestilte deres produkt ,

men at de ikke skulle levere 1/1 - 10/10 som lovet lyder underligt da lysleder ikke burde begrænse der