Avatar billede knudemand Nybegynder
14. maj 2007 - 18:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

bærbar med PCI kort ?

Jeg har brug for en bærbar der kan indeholde et ca 16cm lang og 8 cm højt PCI audio kort. kortet hedder digi001.

Kender I til en bærbar det kan indeholde et sådant kort? Pris helt under 15K.
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2007 - 19:10 #1
Jeg er ikke stødt på en laptop med en højde på 8cm før.
Avatar billede haverslev Novice
14. maj 2007 - 19:12 #2
Du finder vist ikke en pc, hvor du selv kan sætte såden et "klods" af PCI kort i.
Jeg har ihvertfald aldrig set en sådan en bærebar pc, den skal jo være min. 10-12 cm i højden, for at du skulle have plads til det ?
Tillige er der ikke "løse" lydkort i bærbar pc`ere.
Så er det vist en Stationær maskine istedet for, du skal bruge :o)
Avatar billede haverslev Novice
14. maj 2007 - 19:18 #3
knudemand > Undskyld spam
huset > hvad med den nye "sorte" Zepto Znote 6224W - er det "kræs" eller ?
Avatar billede screem_brille Novice
14. maj 2007 - 19:25 #4
Det nærmeste jeg kan komme på af bærbar med den størrelse er en Commodore 64 *G*
Avatar billede haverslev Novice
14. maj 2007 - 19:48 #5
Nu når vi lige er inde på gamle dage, så var den første bærebare pc jeg brugte i mit første job, indenfor pc`er og det var en "rigtig slæbebar" model var:
http://oldcomputers.net/compaqi.html
Avatar billede knudemand Nybegynder
15. maj 2007 - 04:46 #6
hvor er I søde :-(
Ok, ok, -der manglede en dimension. 16*8*1cm. altså for en PC et standard størrelse udvidelseskort, men PCere plejer jo ikke kunne modtage sådanne.
Avatar billede screem_brille Novice
15. maj 2007 - 07:45 #7
men 16*8*1 er også enormt stort i forhold til et standard mini PCI kort http://en.wikipedia.org/wiki/Mini_PCI PCI-e mini er endnu mindre http://en.wikipedia.org/wiki/PCI_Express_Mini_Card
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2007 - 08:01 #8
Kommentar: haverslev

Den er mega sweet, og vi får den snart ind til test. Pt har vi 6024 inde. Anmeldelsen af 6625 lagde næsten sitet ned ;)
Avatar billede knudemand Nybegynder
21. oktober 2007 - 15:15 #9
lukket