Avatar billede dco_1980 Nybegynder
11. maj 2007 - 10:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

flyt top menu med når jeg skifter en side ned

Hej eksperten, jeg sidder med et dokument der er kæmpe stort,  jeg har så selv "lavet" en bar så jeg kan genkende de dataer, der står ned af på den første side, men når jeg scroller nok ned (mere end 1 side), så det klart at denne liste blive usynlig, og jeg ved så ikke hvor dataer hører til, hvordan kan jeg lave en bar der hele tiden følger mig når jeg scroller nedad?
11. maj 2007 - 10:39 #1
Placer den aktive celle i den første række og kolonne, der ikke skal låses fast på skærmen. F.eks hvis du ønsker de øverste 5 rækker låst fast, placerer du aktiv celle i A6.
Vælg Vindue->Frys ruder
Avatar billede dco_1980 Nybegynder
11. maj 2007 - 10:47 #2
ok, og tak for det hurtige svar, men jeg sidder med en engelsk version, hvad hedder det der?
jeg kan ikke finde window -> freeze
Avatar billede dco_1980 Nybegynder
11. maj 2007 - 10:50 #3
sorry har fundet det:) men hvorfor vil den have de første 18 med altid?