Avatar billede Syska Mester
10. maj 2007 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hover drop down menu på et billede

Hej,

Jeg har nogle billeder som fungere som menu knapper ... jeg har kigget på forskellige menu'er men det er umuligt at implementere i mit nuværende design.

Så det mit spm egentlig går på er:
Nogen der kender en asp.net control eller bare (d)html, javascript og css som kan bruges til at få en menu til at popup lige under mit billede .... hvor jeg selvfølgelig også selv kan vælge placering udfra billedets.

Skal virke i IE6, IE7, FF etc.

Design skal også kunne laves om ...

// ouT
Avatar billede neoman Novice
10. maj 2007 - 12:07 #1
Du kan måske bruge denne AJAX ting - http://ajax.asp.net/ajaxtoolkit/HoverMenu/HoverMenu.aspx, men der er et par andre der evt. også er brugbare - kig også på
http://ajax.asp.net/ajaxtoolkit/PopupControl/PopupControl.aspx

alternativt lav en Panel under dit menu, og med en extender kan du få den til at åbne/lukke efter behov : http://ajax.asp.net/ajaxtoolkit/CollapsiblePanel/CollapsiblePanel.aspx
Avatar billede Syska Mester
10. maj 2007 - 12:15 #2
ohhh, du siger noget ... men mit problem pt er at det skal virke i alle browsere .... derfor jeg søgte efter et 100% færdigt produkt, men vil da lige se på de forslag, da jeg allerede bruger nogle af de AJAX ting på siden.

Ved sq ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det ...

// ouT
Avatar billede Syska Mester
12. maj 2007 - 22:23 #3
smid et svar ... virker som en drøm næsten ... ( Opera kan ikke helt finde ud af det, forskudt 5px ned og hen ... men til at leve emd )

// ouT
Avatar billede neoman Novice
15. maj 2007 - 12:28 #4
Ja - man får ikke alt gratis i denne verden :-)  Svar.