Avatar billede limes_planum Praktikant
09. maj 2007 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En nystartet virksomhed med forretning i Second Life

Giver det mening at købe land og bygge en forretning i Second Life (søgemiljøvinkel), hvis man har en nystartet virksomhed man gerne vil promovere?

Er i tvivl da jeg selv umiddelbart hælder til, at det er spild af penge, med mindre man allerede har et nogenlunde kendt navn/brand.

Man kan frygte, at det gennemsnitlige antal af besøgende for ukendte virksomheder på Second Life er meget lavt. Det kunne være perfekt om nogle kunne finde informationer om lige netop den problemstilling, da jeg selv har søgt uden held.
Avatar billede w13 Novice
27. maj 2007 - 01:05 #1
Søgestrengen:
"Second Life" promote
gav rigtig mange resultater på google.
F.eks.: http://www.baekdal.com/articles/Branding/second-life-business/

Der er i hvert fald mange artikler om, hvordan man får succes som virksomhed derinde!
Avatar billede limes_planum Praktikant
27. maj 2007 - 15:05 #2
Tak - linket var i sig selv meget oplysende.
Avatar billede w13 Novice
27. maj 2007 - 15:55 #3
Og tak for point! :)