Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2007 - 11:07 Der er 1 løsning

ISA 2004 - rapport håndtering

Hejsa.

Jeg er netop begyndt at arbejde med ISA 2004 på mit arbejde. Jeg har overtaget styringen af ISA efter en tidligere ansat og har dermed et par uforløste ender.

Problemet er det, at der igennem længere tid har været generetet daglige rapporter i ISA. Mange af disse kunne slettes (vi skal ikke umiddelbart bruge disse data nu), men en del af rapporterne under 'reports' står med en status som "Generating".
Mange af disse rapporter er flere måneder gamle og kan ikke fjernes fra listen, da ISA tilsyneladende kun tillader fjernelse af rapporter, der er genereret.

Nogen bud på hvordan man fjerner disse rapporter og starter på en frisk?
P.S. Jeg har slettet alle filerne fra mappen ISALogs, men dette hjalp ikke.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2007 - 16:49 #1
lukket