Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. maj 2007 - 09:25 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Hvor mange hits skal der til

Hvor mange hits skal man ha´, for at lave lidt lommepenge på en hjemmeside.?
Feks. med Google´s anonncer, eller banner byt.

Gode råd og vejl. er mere end velkommen.

På forhånd tak.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. maj 2007 - 15:22 #1
ingen som ved noget..???
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2007 - 18:00 #2
Jeg kørte noget AdSence på http://www.havensupport.dk en overgang, hvor jeg havde forskellige google-reklamer i toppen og bunden på alle sider.
Jeg syntes ikke det gav noget videre, så jeg stoppede med det.

Jeg har dog hørt fra nogle, at de har tjent pænt på det, men jeg syntes ikke det relativt lave afkast var de noget grimme reklamer værd.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. maj 2007 - 20:52 #3
tak for dit besyv,...O)
men det ville være sejt nok, med nogle rene tal på bordet..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. maj 2007 - 08:36 #4
Jeg syntes ikke det gav noget videre... og hvor meget var det, og hvor mange besøgende havde du..?
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
09. maj 2007 - 17:57 #5
Min datter har ca. 1500 unikke besøgende om måneden - og det giver 100 $ hver 3. måned.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2007 - 18:45 #6
Jeg tror det havde givet 5 dollars efter en uge. Du må ikke hænge mig op på tallet, men det var i hvert fald så lidt, at jeg ikke ville udsætte mine brugere for reklamerne.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. maj 2007 - 19:10 #7
er der ikke en oversigt el. andet..??
Feks. på google´s adsence, jeg synes ikke jeg kan finde noget..
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2007 - 20:16 #8
Hvad tænker du på når du skriver oversigt?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. maj 2007 - 20:40 #9
er der ikke en tabel, hvor man kan se hvor mange hits så mange $$..?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2007 - 21:34 #10
Desværre nej.
For det første betales du får hvor mange der klikker på dine reklamer og kun i enkelte tilfælde for hver 1000 fremvisninger af en given reklame.
Klikprisen er så lav, at der skal riiiiigtig mange til for at du kan mærke det :-)

Du skal tænke på at du skal dele den givne virksomheds klik-pris med google, så hvis virksomheden giver 2 kroner for et klik, kan du på ingen måde regne med at få de to kroner, snarere 50 øre.

Desuden er der ikke mange der klikker på de annoncer.
Hvis der er noget der lige appelerer til en bruger af din hjemmeside, vil denne nok klikke på reklamen, men i langt de flste tilfælde vil du ikke se den store klik-aktivitet.

Men held og lykke med det.
Du bør da gøre dig dine egne erfaringer. Nu har jeg i hvert fald fortalt om mine :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. maj 2007 - 10:09 #11
takker for detagelsen.!

Så Hvis Jesper også smider et svar, så deler i (ca. 60/40).
Håber det er ok.!
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
13. maj 2007 - 11:08 #12
Takker ... :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. maj 2007 - 18:24 #13
hov fik vist ikke fordelt point som jeg havde planlagt, men håber det er ok.