Avatar billede itonly Nybegynder
06. maj 2007 - 00:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mute knap

Har ledt i spørgsmålene uden rigtig held. En mute knap hvor musikken spilles fortsat - bare uden lyd, er det jeg søger (flash 8) - eller scriptet bag.

Knappen/scriptet må altå IKKE restarte musikken men skal blot fortsætte uden lyd! Enkelt pls. Er en spasser til scripting! Det er bare vigtigt den KUN muter da jeg skal lave en animation der følger et stykke musik!

ASAP pls :)

/J
Avatar billede groovin Nybegynder
08. maj 2007 - 19:57 #1
on (release) {
  stopAllSounds();
}

Det burde gøre tricket.
Avatar billede itonly Nybegynder
08. maj 2007 - 20:08 #2
Nej ikke helt. For her stoppes alle lyde jo. Leder efter en funktion hvor lyden bare "mutes" - ikke stoppes - således, at hvis man vælger at sætte lyd på igen, så vil lyden stadig følge animationen...! Så jeg vil ikke give point for det :) Det "Tricks" kendte jeg - dog ikke det jeg helt skal bruge. Skriver jeg også i spm :)

Men tak!
Avatar billede groovin Nybegynder
08. maj 2007 - 20:23 #3
Helt iorden. Jeg troede at det kun var animationen der skulle fortsætte. Men så kan mine evner ikke følge med længere.
Avatar billede itonly Nybegynder
09. maj 2007 - 11:09 #4
Lukker!