Avatar billede disdis Nybegynder
05. maj 2007 - 22:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Groupware-system til bestyrelse

Vi forsøger at finde et Groupware-system til forenings bestyrelse (passwordbeskyttet)

Der skal være en kalender så man kan oprette aktiviteter/møder og man skal kunne knytte dokumenter (Word/pdf m.m.) til aktiviteter i kelenderen. Samt knytte referat til møde.
Vi forestiller os også, at man skal kunne oprette og nedlægge projekter.
Men vi har ikke brug for det helt store.

www.webkontor.dk er der noget der ligner: Groupware Planet, Gruppekalender og projektstyring med ubegrænset antal brugere.

Vi er meget fokuseret på stabilitet, d.v.s. at vi ikke ønsker at rode med fejl, det skal være noget som fungerer fejlfrit.

Er der nogen som har et godt bud på hvor man finder et system man kan stole på :)
Avatar billede strych9 Praktikant
06. maj 2007 - 01:33 #1
Hvor mange penge har I?
Avatar billede disdis Nybegynder
06. maj 2007 - 01:49 #2
det har vi endnu ikke besluttet, - men findes der en brugervenlig løsning så betyder prisen ikke så meget :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. maj 2007 - 04:41 #3
http://www.egroupware.org/

vi har brugt den ca. 12mdr. og den virker glimrende (er gratis)
kræver lidt opsætning men så kører det :-)
Avatar billede disdis Nybegynder
06. maj 2007 - 18:23 #4
mobius6 > takker - kan du sige lidt mere om "kræver lidt opsætning" - f.eks. hvilke krav det stiller egroupware til webserver, og har du bud på et godt webhotel til hosting.
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. maj 2007 - 21:52 #5
det kan jeg ikke svarre dig på, men jeg ved det tog vores programmør 2 aftener til få det helt op at køre med 8 brugere og et velfungerende wiki. og så sidder vi i Kina så jeg kan ikke hjælpe dig med hosting :-)
I Dk har jeg altid brugt scannet.dk det virker og supporten er god :-)

(vi havde været 3-4 forskellige groupware igennem før vi satte os på egroupware)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. maj 2007 - 10:07 #6
prøv at checke groupcare kan stort set det du nævner

http://portal.groupcare.dk/?lang=da