Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2007 - 15:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TomTom Navigator 6 til Loox 600?

Jeg har fået foræret en ældre PDA, en Fujitsu-Siemens Loox 600, men jeg mangler software til den. Som jeg forstår det er det eneste GPS software til den TomTom Navigator 3, men er det ikke muligt at få version 6 ned på den da det er svært at få fingrene i version 3 i dag?
Avatar billede LNG.DK Novice
28. maj 2007 - 15:13 #1
Nej det er ikke muligt da din Loox 600 kører Windows Mobile 2002. TT6 er ikke kompatibel med ældre versioner af windows mobile fra før Windows Mobile 2003, så du er desværre nød til at blive hængende på version 3. Kan ikke huske om version 5 understøtter 2002, men det er da værd at undersøge.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2007 - 21:00 #2
Undskyld jeg ikke har lukket før nu, men jeg har fået Tom Tom 5 smidt på den - tak. :)