Avatar billede master_nemo Nybegynder
31. maj 2001 - 22:48 Der er 5 kommentarer

mirc kategori

jeg synes det er på tide at xperten får en mirc kanal hvor man kan snakke om mirc scripting.......hvad synes i om den ide, andreas og jacob?

/MN
Avatar billede astalavista Nybegynder
01. juni 2001 - 01:08 #1
der er kun 49 lukkedet spm\'s der omhandler mirc, så nej jeg synes det er en dårlig ide.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
01. juni 2001 - 09:05 #2
Hvad er egentlig begrundelsen for ikke at åbne en mIRC kanal?

nil.dk
Avatar billede ulrich Novice
06. august 2001 - 08:52 #3
yes.. kunne være cool med en mirc kategori..

og btw.. hej nemo =)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
06. august 2001 - 09:02 #4
Der er megen hjælp at hente på IRC omkring scripting til mIRC... spørgsmålet er om der er nok miRC brugere på scripting-niveau til at fylde en kategori her på Eksperten.

Så vidt jeg har kunnet forstå på Admins er de lidt kede af at tilføje for mange nye kategorier, da det tærer på deres diskplads. Senest har de oprettet et par nye, men samtidig taget nogle gamle ned.

nil.dk
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2002 - 13:49 #5
Lukke tid? :-)