Avatar billede huset Praktikant
04. maj 2007 - 09:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Dell reklamen samt ny version af E

Ja, man kan slippe for Dell reklamen med diverse tools, men denne viden er der jo for alle.

Hertil er den nu blevet større end nogensinde før. Er det ikke noget man fra IDG side kunne overveje at smide ud fra sitet!?

Et lille side spørgsmål.
Er der fremskridt i processen omkring ny version af E ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2007 - 20:14 #1
sn0wball er manden vi venter på her ;)
Avatar billede snowball Novice
04. maj 2007 - 22:01 #2
Jeg syntes ikke jeg kan få vist andre reklamer end TDC Erhverv, så jeg skal ikke lige kunne sige hvad der er med Dell reklamen.

Mht. den nye version, så har jeg ikke så meget nyt at fortælle - vi venter vist stadig på at få det nye layout på plads så de kan få kodet de sidste ca. 25%. Jeg håber snart at kunne fortælle mere :)
Avatar billede huset Praktikant
05. maj 2007 - 10:54 #3
Dell popup reklamen der fylder 60% af skærmen når mn klikker sig ind på E uden popup killer programmer eller FF.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2007 - 11:11 #4
Hej med Jer. *S*

Jeg får ikke skyggen af popups herinde og har aldrig gjort det som jeg lige husker det. I de felter hvor der angiveligt skulle være reklamer (Annonce i venstre side + området i højre side af skærmen, ved siden af opretters tekst) er der blot tomme felter.

Dejligt... ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2007 - 11:55 #5
huset du er jo pro, så hvorfor bruger du ikke funktionen med ikke at vise reklamer?
Avatar billede huset Praktikant
05. maj 2007 - 12:30 #6
Hmm løser ikke problemet med meeega Dell reklame ;)
Bruger bare FF ;)

Vic. lever du endnu. De siger godtnok ukrudt er svær at bekæmpe *GH*
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2007 - 12:40 #7
HUH?

Har ikke en SKID reklamer, men kan få en lille en frem fra Dell ved at sige ja til reklamer.
Avatar billede huset Praktikant
05. maj 2007 - 13:03 #8
Trods jeg fjerner afving i reklamer på E, så slipper jeg ikke for den meega store nye Dell reklame for Deres XPS serie
Avatar billede snowball Novice
05. maj 2007 - 14:57 #9
huset: Hvis du konstant får popup reklamer, så er det sandsynligvis fordi du ikke tillader Eksperten at gemme en cookie på din PC.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2007 - 17:20 #10
snowball - NU kunne jeg få reklamen frem - det er cookies :)
Avatar billede huset Praktikant
27. maj 2007 - 16:02 #11
..