Avatar billede stb Nybegynder
04. maj 2007 - 08:52 Der er 2 kommentarer

Sony Ericsson PC Suite + Vista = store problemer

Hej alle eksperter.
Der må være ændre end mig som ikke kan få Sony Ericsson's PC Suite til at virke med windows Vista, jeg har en w800i+w810i og problemet er det samme. PC suiten kan ikke installeres pga "Operativsystem er ikke tilstrækkeligt til at køre Sony Ericsson PC Suite 1.20.173" hvad fanden er nu det. Jeg har prøvet at installere den ved at ændre kompatibilitet til både 2000 og xp men med samme problem. Er der ikke andre løsninger end at vendte på Sony Ericsson laver en ny version???
På fohånd tak for hjælpen - stb
Avatar billede zjat Nybegynder
05. juni 2007 - 23:20 #2
Du kan kun vente på SE laver det færdig. Men benyt dig af FMA indtil da :)