Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2007 - 22:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kommunikation/IT projekt

Hej eksperter :)

Jeg får i 1.g på teknisk gymnasium og er i gang med en afsluttende opgave i faget kommunikation/IT C.
Mit produkt er denne side:
http://www.rtgkom.dk/~dennisol06/Auwasys%20HP/index.html
Siden er en hjemmeside til et "firma", som jeg er i gang med i faget teknologi. Selve indholdet er ikke skrevet færdigt endnu, så det behøver I ikke tage jer af.
Det skal lige siges at jeg ikke er den vilde hardcore webdesigner, og at jeg kun kan finde ud af HTML, CSS og en smule Javascript :P. Det må I lige bære over med.

Jeg har forresten fået rettet fejlen i bjælken i bunden af siden, jeg opdaterer hurtigst muligt.

Dennis
Avatar billede 13thsky Nybegynder
03. maj 2007 - 23:38 #1
Du er nødt til at være mere konkret.
Vil du have kritik på det grafiske design, usability, informativitet, brand-recognizing eller?
- eller er det bare helt generelt?

/13
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2008 - 20:58 #2
Svar