Avatar billede zliber Nybegynder
02. maj 2007 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Licenser overskredet antal

Hej eksperter.

Jeg ved jeg muligvis kan finde svar på Nortons egen side, men alt er her på engelsk og jeg forstår det ikke, så nu spørger jeg jer.

Jeg har købt en et års licens til Norton, og jeg har ærlig talt ikke læst hele brugerlicensen igennem, men antager at jeg kun må installere programmet og bruge det på én maskine, hvilket jeg også overholder.

Dog har jeg til at starte med installeret programmet på PC1, og senere ønskede jeg at bruge PC1 til et andet formål, og afinstallerede derfor Norton på denne PC, og installerede det på PC2. Ingen problemer her. Det har jeg gjort et par gange i forbindelse med jeg har rodet med mine PC'ere, men altid kun haft det ét sted ad gangen.

Nu vil jeg gerne installerede det på ny, men får ikke længere lov, fordi jeg har overskredet antallet af licenser.

Hvordan gør jeg nu?
Jeg har jo, (så vidt jeg selv kan forstå) ikke gjort noget forkert, og jeg har jo betalt for mange dage endnu.

Hvad kan jeg gøre, håber i kan hjælpe!

Hilsen zliber.
Avatar billede zliber Nybegynder
10. maj 2007 - 08:13 #1
Grundet manglende svar, lukker jeg spørgsmålet her.
Avatar billede zliber Nybegynder
10. maj 2007 - 08:14 #2
Har du et svar, er du meget velkommen til at skrive det, da jeg stadig ikke har fundet en løsning! :)
10. maj 2007 - 08:27 #3
(Prøv evt. at spørge ved http://www.spywarefri.dk/forum/ ?)