Avatar billede ullum Praktikant
02. maj 2007 - 18:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sd-hc

i forbindelse med sd kort er jeg stødt på begrebet hc, nogen der kort kan fortælle hvad det går ud på
Avatar billede krusnof Nybegynder
02. maj 2007 - 18:58 #1
HC står bare for High Capacity, som støtter op til 32GB.
Avatar billede krusnof Nybegynder
02. maj 2007 - 18:58 #2
SDHC-kort er ikke bagudkompatible – de virker kun i enheder med SDHC-kortåbninger.
Avatar billede krusnof Nybegynder
02. maj 2007 - 19:01 #3
Hvis du skal købe, kan dette stærkt anbefales:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=194926
SanDisk laver den bedste kvalitet og de hurtigste kort (efter min mening).
HC-er for dyre pt.
Avatar billede ullum Praktikant
02. maj 2007 - 19:07 #4
tak for dit hurtige svar, jeg var ikke obs på hc og jeg købte to san disk ultra der ikke virker i mit rns-e (blaupunkt navi)til gengæld har jeg et andet (også 4 gb) der ikke er mærket hc og det kører
Avatar billede krusnof Nybegynder
02. maj 2007 - 22:59 #5
Ingen problemer og tak for point. Bare husk google fremover. Søg bare på "what is SDHC?" og så kommer svaret.

Hav en god aften