Avatar billede emblankson Nybegynder
30. april 2007 - 12:46 Der er 2 kommentarer

Jeg kan ikke opnå samme antal af records når jeg lave en apend.

Jeg har lavet en query der trækker forskellige information fra forskellige tabeller. Hvis jeg kører query'en så viser de rigtige antal af record. Når jeg laver en Apend i en table med det samme feltnavne så viser mindre record i forhold til antal af record i query'en (uden at lave en apend). Jeg kan sige at når jeg lave apend i tabellen så er det noget der virker som en filter der filtrerer nogle record væk. Hvad er udsgn? Kan du hjælpe mig at løse problemet?
Avatar billede terry Ekspert
30. april 2007 - 20:07 #1
When you run the append query do you get a messag esaying that some record were not appended? If so then the message will also tell you why there were not appended. Some reasons are:

Diplicate keys.
NULL values in fields not allawing this.
Text values in numeric fields.

How are you running th eappend query and do you get the message i mentioned?
Avatar billede terry Ekspert
02. maj 2007 - 19:24 #2
?