Avatar billede viggosmor Nybegynder
27. april 2007 - 08:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

En spæd start

Hejsa er i opstartsfasen med at lave et site for en musiker/forfatter og kunne godt bruge en vurdering af design, der er kun forsiden og menu knapper virker ikke endnu... men hvad synes i om designet...

http://www.mopsviggo.dk/camilla2.html
Avatar billede viggosmor Nybegynder
27. april 2007 - 08:16 #1
Skal siges at hun har nogenmeget speciellerønsker, og jeg håber jeg kan få lidt hjælp herinde til at føre det ud i livet???
Avatar billede a-torsten Nybegynder
27. april 2007 - 08:48 #2
Flotte farver..... Menuen bryder jeg mig ikke om.... Den passer ikke rigtigt ind... Måske det ville være bedre med en vertical gradiant ;)

Tror det kunne se rigtigt godt ud hvis du fik rundet indholdet lidt af i hjørnerne.. Evt med "krummelurer" ala dem i headeren...

Ellers ganske godt job...

/Anders
Avatar billede boxer Nybegynder
27. april 2007 - 10:41 #3
Ikke helt tosset :o)

Hover effekten i menuen synes jeg er for utydelig. Leg lidt med tekstfarven så er den der.

Sidens bredde bør tilpasses så den kan ses i en opløsning på 800 x 600 uden vandret scroll.
http://www.rjlsoftware.com/software/utility/resize/
Dette er et godt gratis værktøj til at teste i forskellige opløsninger.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
27. april 2007 - 13:11 #4
Takker for jeres kommentarer, nu er det hele jo som jeg skriver i overskriften den nye spæde start, så der bliver nok en masse rettelser...
Skal blandt andet have lavet menuen om,....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
28. april 2007 - 10:11 #5
Nå men hun sprang fra, så behøver ikke mere feedback... hun syntes det var flot det jeg lavdede men havde brug for en der var mere teknisk  minded...

Jeg har fået en anden kunde som jeg godt kunne tænke mig feedback på istedet... jeg har genbrugt logoet...

http://www.mopsviggo.dk/forside1.html
Avatar billede kennedk Nybegynder
28. april 2007 - 10:53 #6
Hej viggosmor
Den grå "menu" du har til højre, den ser lidt malplaceret ud, fordi det er ligesom at der mangler noget over den. og at der er meget tomrum på den anden side af den.

menuen bryder jeg mig ikke om , men det er en smagssag.

Men jeg synes at farverne er gode og at du bliver over i de farver hele vejen igennem
Avatar billede kennedk Nybegynder
28. april 2007 - 10:55 #7
Og jeg kan se, nu da jeg klikker rundt på de forskellige links der er, så er du rigtig glad for en menu med forløb i ;) - igen, det er en smagssag
Avatar billede viggosmor Nybegynder
28. april 2007 - 12:02 #8
nej jeg er helle rikk eslev tilfreds med menuen til venstre den ser billig ud, så det må jeg lave om....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
29. april 2007 - 11:28 #9
Hmmm jeg har svært ved at finde på en god idé til menuen, er der nogen gode forslag?

Jeg er gået bort far gradient og har bare sat nogen almindelige tekst links ind men det synes jeg også ser kedeligt ud....

Så gode råd modtages med glæde...
Avatar billede gnuhest Nybegynder
30. april 2007 - 11:08 #10
den sorte/hvide menu er ingen god ide, da teksten også er hvid, enten lav en farve på knapperne eller teksten..

banneret/ overvej at slette drop shadow på teksten, og giv den en meget lille stroke med måske 50%synlighed.. eller en meget svag outer glow, med hvid farve
Avatar billede viggosmor Nybegynder
01. maj 2007 - 19:48 #11
Så fortsætter vi lige her:

http://www.lumieremops.dk

Hvad synes i om det nu???

Hun vil selv godt have det ret romantisk så det har jeg taget højde for...