Avatar billede -mundi- Nybegynder
26. april 2007 - 22:42 Der er 6 kommentarer

allowScriptAccess subdomæner

Hej Eksperter

Jeg har en side som ligger på s3.s2.s1.tld og vil gerne afvikle en flash som hentes fra static.s1.tld , denne flash skulle gerne indsætte en javascript funktion som skal hente location.href ind i flashen.
Det virker som om location.href ikke kan tilgås, da værdien i flashen sættes til "undefined". Er der muligvis et sikkerhedsissue jeg skal tage højde for ?

Jg har fået det til at virke i opera og firefox, hvis jeg sætter
allowScriptAccess=always

Men IE bliver ved med at brokke sig :-/ Nogen som har tips ?
Avatar billede mat Nybegynder
27. april 2007 - 08:19 #1
Hvordan sætter du allowScriptAccess i din html?

mvh mat
Avatar billede -mundi- Nybegynder
30. april 2007 - 08:48 #2
<object align="middle" classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"
        codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0"
        height="600" width="302">
        <param name="allowscriptaccess" value="always" />
        <param name="movie" value="http://*.*.*/*.swf" />
        <param name="quality" value="high" />
        <param name="scale" value="noscale" />
        <param name="salign" value="t" />
        <param name="bgcolor" value="#ffffff" />
        <embed align="middle" allowscriptaccess="always" bgcolor="#ffffff" height="600" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"
            quality="high" scale="noscale" src="http://*.*.*/*.swf" type="application/x-shockwave-flash"
            width="302"></embed>
    </object>
Avatar billede mat Nybegynder
30. april 2007 - 10:45 #3
Hvordan brokker IE sig? Har du prøvet at bruge rigtig case (bare for en "sikkerheds" skyld)?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
30. april 2007 - 11:22 #4
Ja, jeg har prøvet at bruge den rigtige case, men uden held. IE brokker sig ikke, man får bare ikke lov til at bruge flash.external.ExternalInterface
Avatar billede mat Nybegynder
30. april 2007 - 11:36 #5
Avatar billede -mundi- Nybegynder
30. april 2007 - 11:55 #6
Der er da lidt som skal testes igennem, kigger på det