Avatar billede hunkrebsen Nybegynder
26. april 2007 - 10:18 Der er 6 kommentarer

Mangler en OS Restore Disk til en Windows XP samt Service Disk 2

Hvor kan man få fat i en OS Restore Disk til en Windows XP samt en Service Disk 2 til en home computer? Jeg har tagnr. og Product key nr., men DELL siger, at min pc´s garanti er udløbet. Derfor vil jeg gerne høre jer om I eller I evt. kender nogen, der vil udlåne, alternativt lade mig købe sin diskette?
Jeg var nødt til at re-installere min pc pga. en ondartet Trojansk virus.
Mvh
Hunkrebsen
Avatar billede hcma Novice
26. april 2007 - 10:25 #1
XP-cd:  du låner en af nøjagtig samme version og brænder en "sikkerhedskopi"
SP2:  kan downloades her: http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede hcma Novice
26. april 2007 - 10:26 #2
du kan jo også ringe til MS og høre om du kan købe en erstatningskopi af XP hos dem (de plejer at være meget large og villige til at sende en for et symbolsk beløb)
samme sted kan du også bestille SP2 (gratis)
Avatar billede montago Praktikant
26. april 2007 - 12:17 #3
ehm... WinXP cd'er er med indbygget SP2...
Avatar billede hcma Novice
26. april 2007 - 12:42 #4
det kommer sandelig an på hvornår den er fra.  Hvad med en XP-maskine købt før udgivelse af SP2 ?
Avatar billede montago Praktikant
26. april 2007 - 13:36 #5
jojo... men jeg tror næppe at man i dag får tilsendt en winxp sp1 eller sp0 CD...
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2007 - 08:18 #6
prøv den rigtige kategori!