Avatar billede steench Nybegynder
24. april 2007 - 12:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Login til MYSQL /PHP

Hej.

Jeg er ved at lave et system, hvor jeg godt vil have brugere logger på.
Jeg vil gerne kunne se hvornår de logger på og i tabeller vil jeg gerne gemme hvem der har lavet sidste ændringer i data.

Har nogen et godt bud til en implementering ?

Mvh.

Steench
Avatar billede nixir Nybegynder
24. april 2007 - 15:39 #1
Hvis du kun ønsker seneste ændring, tilføjer du blot "id" på den der ændre + tiden (timestamp/sql-stamp).

Ønsker du derimod en historie, så er det langt nemmere at oprette en tabel ved siden af. Denne tabel holder øje med: tid, id på person, id på rækken der er ændret.

Mvh.
Avatar billede steench Nybegynder
16. november 2007 - 14:31 #2
lukker