Avatar billede mikkel_kbh Nybegynder
24. april 2007 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

outscoring af stor .NET site

Hej Eksperter

Jeg skal havde lavet en ny stor hjemmeside. Sitet minder lidt om de dating site som man kan finde herhjemme. Men det indeholder også en masse funktioner som ikke er set før.

Jeg har endnu ikke bestemt hvilket programmeringssprog den skal programmeres i, da jeg ville høre hvad outscoring firmaet ville forslå. Men jeg havde stærk regnet med at det skulle laves i .NET eller PHP.

Jeg vil selv gætte på at programmerings arbejdet ved at lave denne side kan anslås til at være det dobbelt af hvad der ligger af arbejde bag DKBN.dk eller omkring 3 måneder fuldtids programmering for en programmør.

Da projektet er så omfangende som det er, har jeg tænkt mig at få lavet opgaven som en outscoring opgave. Jeg havde selv tænkt på Indien (da dette er meget oppe i tiden lige nu), men har ikke slået mig fast på noget bestemt.

Det er meget vigtigt for mig at det er et seriøst firma som jeg kommer til at arbejde sammen med, da der ligger mange timers arbejde i denne opgave. Og de må meget gerne have prøvet at lave så store hjemmesider før

Mine spørgsmål er så nu:
Hvor ville i anbefale at få siden lavet henne, og kender i nogle gode danske outscoring som kunne lave denne side.

(i må også meget gerne skrive nogle hjemmeside adresser til nogle danske outscoring firmaer, selvom i ikke kender dem eller har hørt noget om dem. For så tager jeg selv kontakt til dem og høre om de kan leverer det jeg skal bruge)
Avatar billede mikkel_kbh Nybegynder
24. april 2007 - 09:13 #1
Lukker
Avatar billede jps6kb Novice
24. april 2007 - 13:49 #2
3 minutter var hvad man fik? *G*
24. april 2007 - 13:51 #3
Avatar billede mikkel_kbh Nybegynder
24. april 2007 - 13:53 #4
nej spørgsmålet er oprette under http://www.eksperten.dk/spm/774923 så lig dit svar der :o)