Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
24. april 2007 - 01:41 Der er 4 kommentarer

at flytte til en ny database

Hej

Jeg har et gammel database fuld med informationer
som ser felterne saadan
A
B
D
C

og vil gerne at flytte databasen til en ny som felterne ser saadan ud
A
B
C
D

Hvordan kan jeg flytte 'C' i den gammle database med alle de data op (mellem B og D) saa den passer sammen med den ny database?

Tak
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
24. april 2007 - 22:54 #1
jeg gore det nemmer til dem
hvordan flytter man et felt (fyldt med data) op eller ned i raekke foelgen?
Avatar billede allandk Nybegynder
25. april 2007 - 12:02 #2
Der findes sikkert et ekspertsvar, men her er et amatørsvar til at starte med: download HeidiSQL fra http://www.heidisql.com/. Det er gratis og dejligt nemt at bruge. Der kan du flytte rundt på alle dine række og felter med musen.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
28. april 2007 - 20:52 #3
tak. kan du fortael mig hvordan kan jeg brug den.
Avatar billede allandk Nybegynder
29. april 2007 - 00:36 #4
Desværre ikke på nogen kort måde. Har du hentet programmet?