Avatar billede haz Nybegynder
24. april 2007 - 00:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde textfil online

jeg har en side som udskriver indholdet af en textfil med

FileStream("indhold.txt", FileMode.Open, FileAccess.Read);

men online kan den ikke finde txt filen selvom de ligger i samme mappe og txt filen kan læses direkte i browseren.
fejlen er
Could not find file 'c:\windows\system32\inetsrv\indhold.txt'
Avatar billede arne_v Ekspert
24. april 2007 - 00:53 #1
som det fremgår af fejl teksten er dir når det ikke angives i sti c:\windows\system32\inetsrv
Avatar billede stoffer Nybegynder
24. april 2007 - 00:53 #2
der er nok ikke læse rettigheder til filen på din server for IUSER.
Avatar billede snepnet Nybegynder
24. april 2007 - 00:58 #3
Prøv:
FileStream(Server.MapPath("indhold.txt"), FileMode.Open, FileAccess.Read);
Mvh
Avatar billede haz Nybegynder
24. april 2007 - 01:17 #4
snepnet du ramte hovedet på sømmet. en Server.MapPath gjorde underværker.
Avatar billede snepnet Nybegynder
24. april 2007 - 01:43 #5
Det var godt - vil du have et svar så?
Mvh