Avatar billede sark Nybegynder
31. maj 2001 - 13:21 Der er 18 kommentarer

Layout

Hej

Nu har jeg igennem længere prøvet at lave et design/retnings linjer til min side, men enten er det for grimt eller s finder man en anden side det ligner..!

Derfor, er der nogle af jer det kan/vil  lave et \"layout\" til en hjemmeside ?

det prima er at det skal være simpel og stilrent og helst skulle kunne udbygges.

Hvor mange point og måske geld ville det koste.. jeg beder ikke om et færdig side, men måske bare et bilelde der kan illusterer dette...

i kan også kontakte mig over email sark@sark.dk og icq : 31294930

Sætter gerne pointe op

/ Hygge
Avatar billede and.vang Nybegynder
31. maj 2001 - 14:05 #1
Det vil jeg da gerne prøve!! Tager for givet at der ikke er noget specielt tema eller farver den skal holdes i, men jeg klør bare på.

/Anders
Avatar billede sark Nybegynder
31. maj 2001 - 14:15 #2
kanon
Avatar billede darkhero Nybegynder
31. maj 2001 - 14:56 #3
im on it!
Avatar billede prodic Mester
31. maj 2001 - 14:59 #4
Såfremt du ønsker at andre folk skal lave det for dig, foregår det i Job->Freelance.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
31. maj 2001 - 15:07 #5
er ikke så go til html-delen..men ka da godt lave et forslag ud fra et \"billede\"..
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
31. maj 2001 - 15:20 #6
Har da et par færdige sider om mig selv lavet for sjov, som du hurtigt kan ændre lidt på hvis det var noget..
Avatar billede darkhero Nybegynder
31. maj 2001 - 15:52 #7
Med Tekst:
www.dogclan.dk/raistlin/sark1.gif
Uden tekst:
www.dogclan.dk/raistlin/sark2.gif

Hvor meget geld vil du give for disse? :)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
31. maj 2001 - 16:10 #8
her er 2 billeder til at illustrere designet/layoutet ....
http://novaweb.subnet.dk/sark1.gif
http://novaweb.subnet.dk/sark2.gif
kan godt hjælpe dig med at lave det grafiske som enkelte filer...=)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
31. maj 2001 - 20:00 #9
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. maj 2001 - 21:41 #10
www.cjohanson.subnet.dk/niels/index.html

en side jeg havde liggende....

bare nak designet derfra
Avatar billede xzxzx Nybegynder
01. juni 2001 - 21:25 #11
Jeg ville da også gerne prøve!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
01. juni 2001 - 21:32 #12
Kommentar fra prodic
31/05 2001 14:59:49    Såfremt du ønsker at andre folk skal lave det for dig, foregår det i Job->Freelance.

STOP!!!! Det kaldes mail spam det der!....skide klamt du stadig bliver ved med det....der er som sagt over 20000 brugerer af eksperten og vil du sige det lort til alle sammen så kontakt admin og bed ham sende en skide mail til brugerne...så det overstået!

Jeg vil også lave et design:)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. juni 2001 - 22:12 #13
fastpoint> han beder ikke decideret om en færdiglavet side, kun inspiration. derfor er det ikke helt forkert kategoriseret
Avatar billede fastpoint Nybegynder
01. juni 2001 - 22:13 #14
det blev lidt stort tror jeg, men det kan jeg altid ændre:)
layouted er der i hvertfald
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. juni 2001 - 22:14 #15
fastpoint> undskyld, jeg havde ikke læst din kommentar igennem.

prodic>han beder ikke decideret om en færdiglavet side, kun inspiration. derfor er det ikke helt forkert kategoriseret
Avatar billede fastpoint Nybegynder
01. juni 2001 - 22:16 #16
det mener jeg heller ikke at det er! Det er bare prodic der altid skal komme med den der klamme kommentar!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
01. juni 2001 - 22:18 #17
Avatar billede cyfer Nybegynder
05. juni 2001 - 14:48 #18