Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
22. april 2007 - 09:59 Der er 1 løsning

mysql front

Hej Eksperter,

Jeg er rendt ind i et meget irriterende problem. Jeg bruger mySQL front til at adm mine databaser. Jeg havde i midlertid efterhånden en masse kontoer jeg ikke brugte hvilket gjorde at jeg slettede alle på nær en. Det resulterede i at når jeg nu åbner my SQL front så logger den automatisk på med den. Jeg får altså ikke en liste op hvor jeg kan vælge.

Hvordan løser jeg det? Er der et tilsvarende freeware produkt jeg kan bruge?
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
23. april 2007 - 06:19 #1
Jeg lukker igen. Der er jo et punkt under indstillinger som hedder forbindelser. Jeg blev bare forviret over at programmet automatisk logger en på hvis der kun er en forbindelse.