Avatar billede steelman Novice
20. april 2007 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Åben IME"?

Hej,

Jeg har lagt IE 7.0 ind på min windows XP Home. I går opdagede jeg helt tilfældig vis, at hvis jeg højreklikker på adresselinien, kommer der en lille menu frem hvor der står "Åben IME" og hvis jeg klikker på dette skifter det til "Luk IME".

http://193.84.187.29/tk1jxk/images_thumbnails/7692_ime.jpg

Jeg har forsøgt at finde i hjælpe-filen, hvad det er, men der står intet om det. Er der nogen derved hvad det er?

Mvh.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. april 2007 - 10:16 #1
Avatar billede steelman Novice
20. april 2007 - 10:24 #2
Okay - så er der ingen ting at være bekymret for. Tak for info - smider du et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. april 2007 - 11:04 #3
Velbekomme, svar kommer her.  :-)