Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. april 2007 - 12:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af soederberg-webdesign.dk

Hejsa alle

Er lige blevet færdig med min webdesign hjemmeside, og kunne rigtigt godt tænke mig en vurdering....

Siden er :
http://www.soederberg-webdesign.dk

Stilen er retro, så jeg er klar over at den ikke tiltaler alle, men lad mig høre hvad I synes...

Lone
Avatar billede lajlev Nybegynder
18. april 2007 - 17:59 #1
Er vilde med retro farverne og menuen til venstre

bryder mig ikke om billederne, de bør fade ud.
Skriften i overskriften er pixleret.
Nogen af billederne er også pixleret pga du ikke har komprimeret billede, men justeret dem i dreamweaver
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. april 2007 - 18:11 #2
Billederne bør fade ud?

Hvordan fjerner jeg mon den pixelern på Logoskriften?
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. april 2007 - 18:37 #3
Jeg har rasterized logoteksten... har det mon noget med det at gøre?
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. april 2007 - 18:48 #4
Nu har jeg så puttet noget bevel and emboss på teksten, nu ser den ikke så pixeleret ud længere...
Men kunne stadig godt tænke mig at vide... hvad jeg skal stille op med billederne...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. april 2007 - 22:02 #5
hmmmmm det er da kedeligt og trist, at der ikke er nogen der gider lægge et svar eller kommentar... med så mange besøgende idag, skulle man tro der var lidt flere end en, der ville vise lidt interesse.....
Avatar billede lajlev Nybegynder
18. april 2007 - 22:13 #6
Er ikke stor fan af embose effekten, men det er jo en smagssag. En Annonym tilskuer kommenterede også på den (min kæreste :-)). Hun sagde den var svær at læse.

Billeder skal ligge i den str. de er. og ikke skaleres via dreamweaver og i sidste ende webbrowseren.

Det var alt
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. april 2007 - 22:19 #7
Oki takker for forklarinegen.....

Ja det er korrekt at jeg skalerede billederne i dreamweaver, det skal jeg nok få lavet om....

Jeg må se på skriften imorgen..... takker for kommentaren, du kan vel ligeså godt smide et svar, så du kan få tak for hjælpen iform af nogen point....:)
Avatar billede lajlev Nybegynder
19. april 2007 - 08:06 #8
Et lille svar
Avatar billede viggosmor Nybegynder
19. april 2007 - 08:21 #9
Hvad mente du med at billederne skulle fade ud?

Jeg har prøvet at lave en markering med rectangular marquetool... og sat den med 20 px feather...
Dernæst har jeg inverteret markeringen og deleted... så der er kommet en udfadning på billedet.... er det det du mente???
Avatar billede viggosmor Nybegynder
19. april 2007 - 10:26 #10
Nu synes jeg pludselig at topbanneret er ret pixeleret, der hvor de runde hjørner er, hvordan mon jeg ændre dette???
Avatar billede lajlev Nybegynder
19. april 2007 - 10:44 #11
fade ala top banner http://www.asv.dk/
Avatar billede viggosmor Nybegynder
20. april 2007 - 14:15 #12
Oki det må jeg lige overveje...

Jeg har nu lavet lidt om på siden for der var for mange farver før synes jeg, så nu søger jeg at holde det i de brune og blå nuancer, baggrunden bag teksten er også ændret så nu er det nemmere at se hvad der rent faktisk står....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. maj 2007 - 11:47 #13
Jeg har lavet min side om, fordi jegg ikke synes den anden signalerede seriøsitet... så hvad synesi nu?
Avatar billede lajlev Nybegynder
17. maj 2007 - 22:27 #14
Den signalere mere seriøsitet end den forrige, men er ikke vild med dine gradings (de blokke hvor farverne fader over i en anden farve)