Avatar billede macromedianoob Nybegynder
17. april 2007 - 12:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lille Mp3 afspiller

Hej

Jeg har kigget rigtig meget på nettet efter en fed MP3 afspiller, men der findes jo et hav af forskellige mærker og modeller!
Og mange af dem jeg har fundet på google findes ikke i DK...

Kender i en side der har en fed MP3 afspiller, den må meget gerne være meget lille!Jeg har en Ipod nano , men synes den for hurtigt ser gammel og brugt ud og så er den ikke lille nok.

På forhånd tak!
Avatar billede hmann Nybegynder
17. april 2007 - 12:46 #1
Avatar billede macromedianoob Nybegynder
17. april 2007 - 12:56 #2
Sorry fik ikke skrevet at det selfølgeligt skulle have et display fatter egentlig ikke, at man kan lave en MP3 afpiller uden :)
Avatar billede pablopablo Nybegynder
17. april 2007 - 12:58 #3
Avatar billede pablopablo Nybegynder
17. april 2007 - 13:01 #4
hov, var lidt for hurtig... jeg har selv lige købe en CUBE2 på denne side og den holder bare MAX!! Det er verdens mindste MP3 afspiller med display...så hvis du kan lide den, så finder du intet mindre ;) Det er crazy nok, at man kan lave det så småt!
Den har farve display og SUPER lyd! skriv endelig hvis der er andet du vil vide...

Mvh.
Avatar billede macromedianoob Nybegynder
17. april 2007 - 13:08 #5
Hmmm troede i første omgang at det var den med de der krystaller ikke lige min stil, men FUCK hvor de der CUBE2 fede tror at jeg bare skal have den med 1 GB 1000 tak! :)
Avatar billede pablopablo Nybegynder
17. april 2007 - 13:12 #6
Hej igen... ja dem med krystaller er også lige en tand for bling bling til mig...hehe... hver sin smag...jeg har selv købt en sort CUBE2 på 2gb... man kan jo lettere fylde mange sange på, nu hvor der er et display, så man kan se hvad der ligger på den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2007 - 13:15 #7
macromedianoob - Ipod Shuffle uden display... Hvorfor er det nu lige den hedder Shuffle? :D
Avatar billede macromedianoob Nybegynder
17. april 2007 - 13:18 #8
Ja ok det kan du have ret i jeg overvejer det lige igen selvom jeg sikkert ikke får det fyldt op :)
Avatar billede macromedianoob Nybegynder
17. april 2007 - 13:22 #9
Hahaha John ja der kan man bare se, det har jeg slet ikke tænkt på :). Jeg tror nu at jeg foretrækker en med display.