Avatar billede kristian79 Nybegynder
17. april 2007 - 11:41 Der er 8 kommentarer

Fuld skærm i XP

Hejsa.

Når jeg ser video på nettet, fx. på tv2 sputnik, DR m.v., kan jeg ikke få programmene vist i fuld skærm. Der er rigelig båndbredde på min internetopkobling, så der kan ikke være her, problemet er. Jeg bruger XP med Internet Explorer. Når jeg sætter en dvd i drevet kan denne sagtens vises i fuld skærm. Er der nogle er jer, der kender problemet og har nogle råd og tips til dette?

mvh
Kristian
Avatar billede Jensen DK Novice
17. april 2007 - 13:29 #1
Højre klik på filmen vælg zoom og så fuld skærm
Avatar billede Jensen DK Novice
17. april 2007 - 14:13 #2
F11 kan nogen gange bruges.
Avatar billede kristian79 Nybegynder
17. april 2007 - 15:07 #3
Hej igen.

Ingen af de forslåede metoder virker. Min computer har tidligere kunne afspille i fuld skærm, så jeg tror mest på, at det er en indstilling, der på en eller anden måde er blevet ændret. Når jeg forsøger at vise indslaget i fuld skærm, bliver skærmen sort med et lille billede i højre hjørne og går bagefter tilbage den lille skærm. Andre forslag?

mvh
Kristian
Avatar billede Jensen DK Novice
17. april 2007 - 16:06 #4
Kontroldpanel-skærm-instillinger hvad er din opløsning.
Avatar billede kristian79 Nybegynder
17. april 2007 - 19:57 #5
Den er 1024*768. Det er samme problem om jeg bruger mange eller ægte farver.
Min computer har før kunne afspille i fuldformat med denne opløsning.

mvh
kristian
Avatar billede Jensen DK Novice
18. april 2007 - 06:18 #6
Prøv en systemgendannelse til før problemet opstod.Klik start alle programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse,og der vælger du et tidspunkt før det begyndte.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2008 - 08:32 #7
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:02 #8
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.