Avatar billede mfj31 Nybegynder
15. april 2007 - 23:11 Der er 6 kommentarer

Automatisk opdatering af annocer

Hej
Jeg ved ikke om det  er det rette forum, men jeg forsøger alligevel.
Jeg har ikke forstand på at programmere, men er i gang med at lave en webside hvor man frit kan oprette annoncer vedr. lejligheder og kunne godt tænke mig om det kunne laves så annoncerne automatisk blev oprettet.
Hvordan gør jeg det?
På forhånd tak
MFJ31
Avatar billede intenz Novice
16. april 2007 - 18:57 #1
Vha. et serverside programmeringssprog, f.eks. PHP. Og tilhørende database, f.eks. MySQL.
Men hvis du ikke har forstand på at programmere er det ikke noget du lige kan lave.
Avatar billede mfj31 Nybegynder
16. april 2007 - 19:19 #2
Jeg havde tænkt mig at bruge PHP-Fusion med MySql som jeg kender en smule til.
Jeg har adgang til: Drupal 4 - 5, E107, Joomla, Postnuke (0.764), Typo3 V4, men jeg kender dem ikke, men er villig til, at investere den nødvendige tid hvis et af dem kan bruges.
Mvh
MFJ31
Avatar billede intenz Novice
16. april 2007 - 20:04 #3
Det er ikke utænkeligt at nogle af de cms systemer du nævner har nogle add-ons der kan det du søger. Men jeg kender ikke nok til dem til at kunne svare på det.
Avatar billede mfj31 Nybegynder
16. april 2007 - 21:14 #4
Mit største problem mht. at søge er, hvad kaldes det egentlig? - altså hvad skal jeg søge efter?
Mvh
mfj31
Avatar billede intenz Novice
18. april 2007 - 15:51 #5
Tja, det er et godt spørgsmål.
En mulighed kunne være at stille dit spørgsmål på de forskellige CMS'ers forum. De har typisk allesammen sådan et, måske er der nogle der kender til noget der.
Avatar billede mfj31 Nybegynder
24. juni 2007 - 15:54 #6
case closed