Avatar billede sobr Nybegynder
14. april 2007 - 22:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering af www.sb-rengoering.dk

Vil i bruge et par minutter på kritik/ros på denne side: http://www.sb-rengoering.dk

Er der noget jeg kan gøre bedre mht. søgemaskiner og design ?

Mangler der evt. nogle informationer ?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2007 - 22:30 #1
Jeg synes at siden er pæn og velstruktureret - overskuelig menu, navigation er iorden.

Personligt kan jeg ikke li' den blå / lilla-farve du har valgt, men det er jo et spørgsmål om personlig smag, ligeledes mangler der nogle billeder på de individuelle sider, blot for at give lidt "liv" til siden - så det ikke er ren tekst.

Angående optimering af søgemaskiner, så kan jeg se at du har en robots.txt-fil - så der burde alt jo være iorden.

Mangler, der kan jeg kun finde at adressen til firmaet mangler under "kontakt"-siden. Der bør adressen være, selv om den er i bunden af designet.
Avatar billede sobr Nybegynder
14. april 2007 - 22:42 #2
Har selv tænkt på farven - blå kom af relationen til vand, som jo er en ret vigtig "ingrediens" i rengøringen. Ville det evt. være bedre med grønt.

Adressen ja - den skal flyttes..
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2007 - 22:46 #3
Der er jo ikke noget ivejen med den blå farve, nuancen burde måske bare ændres en smule.
Avatar billede sobr Nybegynder
14. april 2007 - 22:56 #4
Det kan da godt være du har ret med det lilla, nu jeg kigger nærmere efter. Jeg vil eksperimentere med det. Billeder til de enkelte sider, skal jeg have taget i nærmeste fremtid.

Flere vurderinger ???
Avatar billede inglenook Praktikant
14. april 2007 - 22:59 #5
Dejligt simpelt og brugervenligt ! Faldt egentlig kun over en enkelt detalje (som faktisk ikke har noget med designet at goere...)
Flere steder bruger du 'i' istedet for 'I'.
Feks.: 'Har i selv en ide om, hvor høj en rengøringsstandard i vil have, er det fint.'
boer vaere:
'Har I selv en ide om, hvor høj en rengøringsstandard I vil have, er det fint.'
Ellers synes jeg virkeligt ikke der er noget at pege fingre af.
Avatar billede sobr Nybegynder
14. april 2007 - 23:09 #6
Men det er da lækkert med sådanne roser :D

Tænk, jeg har altid været i tvivl med dette i/I - hedder det også Jeres / Dem / De osv. Jeg mente bare at man var gået bort fra de store bogstaver i tiltaleformer ?
Avatar billede sobr Nybegynder
14. april 2007 - 23:16 #7
Har ellers fået 10 i retstavning ;D - så jeg burde jo vide den slags...
Avatar billede inglenook Praktikant
14. april 2007 - 23:21 #8
De, Deres, Dem ville jeg helt sikkert skrive med stort. Er dog lidt i tvivl om Jeres/jeres. Der tror jeg egentlig det er et spoergsmaal om hvor formelt det skal vaere..? Det er MANGE aar siden jeg fik 13 i stavning...  ;D
Avatar billede sobr Nybegynder
14. april 2007 - 23:32 #9
Jeg søgte lige lidt på google og fandt dette interessante site: http://www.grammatip.dk/
Der fandt jeg da ud af at "jeres" er med lille forbogstav, ved at gennemgå deres test - havde kun én fejl ;D

Nå, "I" skal have "jeres" point, for vurderingerne, så inglenook - du lægger lige et svar også, ikke?

Tak for jeres tid :)
Avatar billede inglenook Praktikant
14. april 2007 - 23:46 #10
Ellers tak, jeg springer over. corholio var mere fokuseret paa selve designet, hvilket var hvad spoergsmaalet gik paa. Fortsat god weekend.
Avatar billede sobr Nybegynder
14. april 2007 - 23:49 #11
OK - men tak alligevel begge to.
Så vil jeg gå i gang med lidt rettelser...