Avatar billede jes_and Nybegynder
14. april 2007 - 01:32 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

D-Link DI 524 20Mbit/sec

Hej alle nu kommer der et kryptisk spørgsmål.... Før havde jeg en 6/1 Mbit/S og det virkede fint på både lan portene og wlan full speed op og ned. Nu har jeg så fået 20/1 Mbit/sec full speed på lan portene, men det wlan er på en eller anden måde låst eller blokeret til 4 Mbit/sec rent ???? nogen foreslag til hvad der kan være galt.

Mvh.
Jesper Andersen
Avatar billede morhan Novice
14. april 2007 - 01:40 #1
Ved 802.11b, som er 11 Mbit, lander man typisk på 4/5 Mbit i effekt hastighed.

For at udnytte så stor en forbindelse, skal du mindst op op 802.11g (54 Mbit)
Avatar billede jes_and Nybegynder
14. april 2007 - 02:05 #2
DI 524 kørere med 54Mbit
Avatar billede pakster Nybegynder
15. april 2007 - 18:31 #3
Du er sikker på andre ikke bruger den hvis det er åbent for netværket?
Ellers reset lortet, det kan være du er kommet til at konfigurere den forkert ved et uheld.
Avatar billede jes_and Nybegynder
15. april 2007 - 21:29 #4
Jeg kørere med WPA-PSK med 16 tegn og har altid gjort det, er helt sikker på at der ikke er andre som bruger/benytter min forbindelse, har nulstillet routeren 2 gange :-(
andre forslag er kærkommende