Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
13. april 2007 - 13:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mere avanceret søgning

Er der andre som mig der nogle gange godt kunne tænke sig at have lidt flere søge kriterier herinde på eksperten? Nu mener jeg ikke ting som brugeres køn, lokation, m.m.

Nogle gange bruger jeg en time eller to for at besvare spørgsmål. Det er lidt forskelligt hvordan jeg søger, men hvis jeg har opdaget noget jeg syntes er vildt fedt og gerne vil dele det med andre søger jeg f.eks. på et enkelt ord (eks. datagrid).

Her ville det være fedt at kunne sige at man ikke vil se spørgsmål som er ældre end 3/6/9/12 mdr. eller en specifik dato. I nogle tilfælde kører er spørgsmål i lang tid og der kunne det være gopdt at sige at man ikke vil se dem som ikke har været behandlet siden 3/6/9/12 mdr. eller en specifik dato

Nogle gange svarer jeg og finder først ud af bagefter at den sidste kommentar blev skrevet i 2002. Ja det er min egen skyld, men jeg ærgrer mig alligevel bagefter.
Avatar billede snowball Novice
13. april 2007 - 13:37 #1
Søgefunktionen vil ikke blive lavet om i denne version af Eksperten, men en ny version er ved at blive udviklet, og den vil helt sikkert indeholde en væsentlig bedre søgefunktion, for den vi har nu er ganske rigtig ikke noget at råbe hurra for.

Jeg kan nuværende tidspunkt ikke sige noget om hvornår den nye version af Eksperten er færdig.

Snowball / Admin
13. april 2007 - 14:30 #2
Indtil da kan du med fordel benytte Goggle til at søge efter svar på eksperten.dk

I søgefeltet i Google indtaster du: datagrid site:eksperten.dk
Du har samtidig adgang til Googles avancerede søgefaciliteter.