Avatar billede morpheus Nybegynder
11. april 2007 - 22:18 Der er 4 kommentarer

Forskellige værktøjer søges

Hej Eksperter...

Jeg har mere eller mindre hele dagen ledt og søgt på nettet efter nogen simple værktøjer, der kan lette min hverdag lidt.

Jeg søger bl.a. et værktøj, hvor jeg via web kan:
- Tilføje og slette domæner i IIS (6.0)
- Oprette, redigere og slette zoner fra MS DNS server

Findes noget sådant ikke?

Meget gerne gratis
Avatar billede Erik Ødemark Nybegynder
13. april 2007 - 00:00 #1
Kender ikke dette gratis produkt, men du kan jo selv prøve om det er noget:

http://www.iis-resources.com/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=31

Måske de øvrige link kan guide dig videre.
Avatar billede Erik Ødemark Nybegynder
13. april 2007 - 00:12 #2
Tror faktisk at dette måske er toolet til dig.
http://www.cubepanel.com/download/index.htm

Cube Panel Lite. Free version to manage up to 30 domains without time limit. You can check Cube Panel characteristics and benefit from this totally free product without time restrictions
Avatar billede morpheus Nybegynder
17. april 2007 - 21:45 #3
Kan det passe, at der ikke eksisterer et API for Microsoft DNS Server (Windows Server 2003 standard R2) ??
Avatar billede morpheus Nybegynder
19. december 2011 - 16:00 #4
Nogen der skal have point?