Avatar billede kokdrengen Nybegynder
11. april 2007 - 19:33 Der er 2 kommentarer

Computer går i sleepmode hele tiden

Hej Jeg Har Et Lille Problem Med Min Computer Den Genstarter Og Genstarter Hele Tiden Deet Er Virkelig Irreterende Nu Er Jeg Ikke Super X-Pert Så Det Kunne Være Dejligt Hvis Nogen Kunne Løse Mit Problem

100 Point Fra KokoDrengen :D
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 19:42 #1
komemr den med en blå skærm når den genstarter ? hvis ja så slå automatisk genstart fra i kontrolpanelet, system, avanceret, startup og genoprettelse, fjern fluebenet i automatisk genstart, ved næste genstart skriver du koden ned og fortæller os hvad fejlen er.

med ultimate boot cd, kan ram og harddisk testes.
11. april 2007 - 21:13 #2
Som direkte kan findes herfra -> http://www.ultimatebootcd.com/download.html