Avatar billede urup Nybegynder
10. april 2007 - 19:49 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Sms fra Nettet

Jeg har brug for at kunne sende sms fra nettet til en telefon...hvordan kan man gøre det i dag ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2007 - 19:57 #1
Lytter lige med - har selv ledt efter det, men ingen af dem jeg finder virker...
Avatar billede vejmand Juniormester
10. april 2007 - 19:59 #2
Avatar billede urup Nybegynder
10. april 2007 - 20:02 #3
det skal være gratis.......man kunne engang bare sende via ens mail
Avatar billede mortensen Nybegynder
10. april 2007 - 20:04 #4
Avatar billede mortensen Nybegynder
10. april 2007 - 20:08 #5
Der findes mange andre. Men m1 virker hver gang til alle numre og kan klart anbefales
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2007 - 20:09 #6
http://www.enova.dk/sms/ (Kun til Telia abonn.)

http://www.mtel.dk/clubmtel/tilmeld/#

Ved ikke om de virker...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2007 - 20:13 #7
http://www.mtel.dk/clubmtel/tilmeld/#

Denne virker i hvert fald - sjovt jeg lige skulle finde den nu... ;)

http://m1.dk/sms_login.php virker ikke her, der kommer aldrig en sms...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. april 2007 - 20:13 #8
Coolsms.dk der er både en med ingen betaling og en der skal betales for, men der er også forskellige fordele ved den dyre
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. april 2007 - 20:14 #9
Avatar billede urup Nybegynder
11. april 2007 - 08:10 #10
Kan man ikke send enoget uden de kan se hvem der sender ????
Avatar billede urup Nybegynder
11. april 2007 - 08:19 #11
Hov det var lidt noget rod jeg fik skrevet.

Vil gerne kunne sende uden der er nogle der kan se afsender, eller hvor det er et valgfri navn
Avatar billede mortensen Nybegynder
11. april 2007 - 08:42 #12
-->Vil gerne kunne sende uden der er nogle der kan se afsender, eller hvor det er et valgfri navn

Som tidligere nævnt : m1
Du skal oprettte dig som bruger og der ka du jo kalde dig hvad som helst og med opdigtet tlf.nr.
PS. Læser du de svar vi kommer med?!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
11. april 2007 - 09:18 #13
Det tror jeg ikke, smssenderen/ejeren vil vist gerne have deres ryg fri, hvis det skulle vise sig at de er med til noget ulovligt eller på anden måde uetisk, hvis du forstår hvad jeg mener.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2007 - 10:32 #14
http://www.mtel.dk/clubmtel/tilmeld/#

"Afsendte SMSer vil afgå fra et fire-cifret nummer, 7777, og vil ikke inkludere dit mobilnummer - Husk derfor, at skrive ... Mvh "Dit navn" sådan, at modtageren kan se hvem SMSen kommer fra f.eks ... Mvh Pia"
Avatar billede urup Nybegynder
17. april 2007 - 00:02 #15
Svar lige John...det er fint
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2007 - 08:54 #16
ok :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2007 - 22:23 #17
ok igen ;)