Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
09. april 2007 - 13:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

DenLilleHavfrue.com

Hej,

Jeg har den dejligste domænnavn i Danmark
http//www.denlillehavfrue.com

og jeg vil gerne goere hjemmesiden til den bedste.

Giv mig lige dine vaerdifulde kommentarer og ide'er

Tak
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 13:42 #1
1 der er mange stavefejl på siden.
2 hvad /hvem henvender siden sig til ?
3 http//www.denlillehavfrue.com indikerer at siden har noget emd den lille havfrue at gøre, hvilket siden jo ikke har (for mig at se er siden mere til banner udveksling /reklame)
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2007 - 10:31 #2
Starter med det positive:
Gratis, hvilket er godt for et annoncemarked.

Negativ:
Det der skar mig mest i øjnene var "Vigtig information" rubrikken. Skal dette tages seriøst, skal der køres korrektur. Hvem vil stole på sikkerhed af en udbyder, der ikke kan formulere sig i forståelig skrift?

Markedet er alt for stort. DEr findes mang, mange og atter mange af disse annonce sider. Langt de fleste har ikke det store annonceudbud, og dør derfor automatisk hen.

Siden er alt for rodet, og der er ingen gennemgående stil.

Beklager, ikke en side jeg vil bruge tid på som bruger.
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 10:43 #3
og et svar herfra.
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 11:05 #5
http://www.eksperten.dk/spm/767311 det her er blot en gentagelse.
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2007 - 11:21 #6
æj...
Avatar billede robotten Praktikant
16. april 2007 - 08:35 #7
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
24. april 2007 - 11:18 #8
OK. Hvem kan lide at hjaelpe med at loese min websidens problemer
for 200 points ekstra? og maaske penge hvis den kraever en rigtig arbejde?
Avatar billede robotten Praktikant
24. april 2007 - 15:55 #9
Nu er jeg ikke web-designer, men det vil kræve en langt større seriøsitet fra din side, fx ikke at lade folk vente 14 dage på en tilbagevenden..
Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2007 - 10:29 #10
Eller en uge for den sags skyld :(
Avatar billede robotten Praktikant
23. maj 2007 - 15:59 #11
Stadigt aktiv, kan jeg se