Avatar billede scotch Nybegynder
08. april 2007 - 18:18 Der er 3 kommentarer

Kæmpe problem med Boot-cd uden A-drev ?

Hej..

Jeg har nu i flere timer forsøgt at finde frem til en løsning så jeg kan lave mig en boot-cd UDEN brug af disketter da jeg ikke har noget A-drev.

Det jeg vil er at jeg skal have installeret Windows xp Tiny beast edition.  Den skulle være rimelig hurtig.. Men min pc kan ikke boote den. men det kan alle andre synes jeg. har opsat bios til at boote fra cd..  men har så fået fortalt den skal brændes som en Boot-cd. Og det magter mit Nero ikke at gøre uden disketter.

Problemet er først blevet hektisk her på dert sidste da min nuværende xp skal aktiveres inden 1 dag, 0g det kan jeg ikke fordi den siger den allerede er blevet aktiveret de antal gange den må ? det lyder meget mærkeligt for det er da en original kopi jeg har.

Men hvem har styr på Boot-Disc ??

Bemærk 90 point..  for nu skal det her bare virke..!!
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2007 - 18:38 #1
Og jeg har jo forklaret dig hvordan
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 18:55 #2
hent nlito fra nliteos.com hent evt SP2 og efterfølgende opdateringer, du laver så en ny install skive via ovenstående program, og det skal IKKE bruges disketter (nlite har bootfilerne indbygget, så det skal man ikke tænke på)
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
09. april 2007 - 20:06 #3
mm, er den original skal du da bare ringe til support og få en ny nøgle. når du aktivere får du et tlf. nummer du skal ringe til. så så hektisk skulle det vel ikke være. :)