Avatar billede kukker Nybegynder
08. april 2007 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Chatte lokalt via trådløst netværk.

Hej.
Min kone og jeg har hver sin laptop, hendes på 1.sal og min i stuen. Begge anvender vores trådløse netværk :
NETGEAR Wireless router WGR 614  når vi skal på nettet.
Her er spørgsmålet : Hvad skal der gøres så vi kan chatte lokalt.
God påske og v.h.

Preben.
Avatar billede kenp Novice
08. april 2007 - 23:34 #1
tror de fleste kræver en internet forbindelse... men hvis det skal være lukket netværk agtig så kan i se på www.altme.com
Avatar billede riversen Nybegynder
09. april 2007 - 12:29 #2
en mulighed er at starte windows' messenger service og sende besked vha net send.

net send <ip elelr host> <besked>
Avatar billede kukker Nybegynder
09. april 2007 - 22:51 #3
ok og tak.
Avatar billede kukker Nybegynder
09. april 2007 - 22:51 #4
ok og tak
Avatar billede kenp Novice
09. april 2007 - 23:03 #5
hvis du mener at undertegnet og riversen skal have point så må du jo bede os om et svar. her er ihvertfald et fra mig.
Avatar billede rune90 Nybegynder
10. april 2007 - 21:25 #6
hejsa du kan også bruge dette program som er lille og let anvendeligt. Det kører kun over netværket. http://www.tucows.com/preview/370090
Avatar billede kukker Nybegynder
11. april 2007 - 11:10 #7
ok og tak.