Avatar billede tjavspigen Nybegynder
07. april 2007 - 09:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Repair/installation.. Dummede mig

Jeg var et fjols og ville reparere min xp installation fordi jeg ikke lige syntes at den kørte som den skulle, som om der manglede lidt filer.

nå men gik i gang ved at sætte cd'en i og den begyndte på en hel ny installation og jeg tænkte det kan ikke være rigtigt så jeg tog cd'en ud, dum som jeg var og så genstartede den og skrev at jeg skulle trykke r for reparer i det første skærmbillede, problemet var bare at det kom aldrig dertil ej heller da jeg skrev den skulle boote op fra cd'en, nå men smed min helt gamle xp i og kunne boote op fra den og fik installeret den så kunne jeg installere den nye xp igen.. fint nok..

jeg havde 2 kontoer på den før og nu kan den nok finde alle min søns filer men alle mine er der ikke, dvs. min gamle mappe er der men når jeg går ind i stifinder og trykker på den skriver den : er ikke tilgængelig. Adgang nægtet.. og det kan jeg jo ikke forstå når den nok kan finde min søns ting (alle hans fortrukne og hvad han ellers havde) mens mit er væk og vi har begge kørt på C. drevet, kan i ikke please hjælpe mig da jeg havde en masse ting som jeg jo selvfølgelig gerne vil have igen

Tak
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2007 - 10:22 #1
Dette link burde gøre det ellers meld tilbage http://support.microsoft.com/?kbid=308421
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
07. april 2007 - 19:12 #2
Nej duer ikke.. når jeg har trykket på "del denne mappe" og trykker ok skriver den: "der opstod en fejl under deling af Brugernavn. Adgang nægtet. Den delte ressource blev ikke oprettet"

Hvad gør jeg nu?
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
07. april 2007 - 19:21 #3
Glemte lige at sige jeg havde kode på min brugerkonto og det havde sønnen ikke og det må vel have lidt med det at sige
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2007 - 19:21 #4
Er du sikker på at du gjorde det rigtigt? Jeg har fundet linket til den danske vejledning http://support.microsoft.com/kb/308421/da
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
07. april 2007 - 19:24 #5
prøver igen så
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
07. april 2007 - 19:32 #6
Du er simpelhen en snuskebasse gider du sende et svar så skal du få dine point
weeee er så glad nu
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2007 - 19:34 #7
Forsat god påske
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
07. april 2007 - 19:48 #8
tak i lige måde og tak for hjælpen