Avatar billede gil-galad Nybegynder
06. april 2007 - 16:41 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af side

Hej

Jeg er ved at lave en side:  http://smilbare.dk/

Hvad synes i om designet?
Har i nogle gode idéer til ændringer af designet?

Jeg har selv testet siden i IE og FF, og det ser fint ud, men hvis i sidder med en anden browser og der er fejl, så sig endelig til!

(indholdet er bare midlertidigt ;-)  )

Hilsen Søren
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. april 2007 - 18:44 #1
Hej gil-galad,

Umeldbart ser det godt ud.
Jeg kan godt lide toppen og placeringen af menuen - men hvad, hvis der skal være underpuniter i menuen?

Jeg vil kigge på følgende: (venligt ment :)

- fjern "-navigation-"
  Fordi: Jeg kan godt se, at det er en menu ;)

- Luft eller fjern den vestre verticale streg i menuens mouseover.
  Fordi: Der mangler luft, og stregen bliver "fedre" (2 px) ved mouseover.

- Luft til højre/venstre for teksten.
  Fordi: Der mangler luft.
Avatar billede brinck10 Nybegynder
06. april 2007 - 18:48 #2
Flot enkelt design. 'hmm10' har ret i at menuens mouseover skal blive smaller. Du skal bare sørge for at stregen til venstre ikke bliver 2 px.

Har ikke noget imod at der står navigation, men det er vel smag og behag.
++Flot stilrent design!
/Frederik
Avatar billede gil-galad Nybegynder
06. april 2007 - 19:12 #3
Mange tak for responsen!

Jeg har ændret lidt på siden nu ud fra de gode råd i kom med. Kom endelig med flere!
Avatar billede gil-galad Nybegynder
06. april 2007 - 19:17 #4
Måske er der nogle der har gode idéer til at "genbruge" den røde farve fra æblerne på æbletræet andre steder på siden?
Avatar billede brinck10 Nybegynder
06. april 2007 - 19:48 #5
Hej. Ved ikke lige hvor den røde skal være. Men syntes at træet bund (den grønne linje) skal gå helevejen igennem logoet, helt hen til menuen. Så må du også gerne indramme logoet, eller lade det fade ud i menuen, da jeg syntes at det slutter for brat!
/Frederik
Avatar billede gil-galad Nybegynder
06. april 2007 - 20:40 #6
brinck10> Super idé med den grønne linie!

Jeg har også prøvet at fade logoet ud, men ved ikke helt om jeg kan lide det.

+ links og lidt af menuen har nu fået den røde farve
Avatar billede brinck10 Nybegynder
07. april 2007 - 08:55 #7
Det var bedre ;)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
07. april 2007 - 12:17 #8
Jeps, men kom endelig med flere forslag!
Avatar billede vaisgaard Nybegynder
08. april 2007 - 12:22 #9
Synes det ville være lækkert med nogle flotte billeder i tekstområdet, for meget tekst bliver kedeligt.

Jeg bruger selv dem her: www.istockphoto.com, her køber du licensen til at bruge billedet på din hjemmeside. Det koster ikke alverden, og det betyder virkelig meget på din side.

Ellers vil jeg sige at siden ser meget stilren ud.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
08. april 2007 - 12:55 #10
Ja, der skal selvfølgelif være billeder. Tak for linket
Avatar billede brinck10 Nybegynder
08. april 2007 - 13:43 #11
Syntes ikke lige jeg kan komme på noget ;) Men som vaisgaard siger, så er der for meget tekst!
Avatar billede gil-galad Nybegynder
08. april 2007 - 17:41 #12
brinck10>  Jaja  det er jo ikke den rigtige tekst ;-)

Men smid nogle svar
Avatar billede brinck10 Nybegynder
08. april 2007 - 20:39 #13
:) Okay! Glad for at kunne hjælpe!
Avatar billede lund_dk Praktikant
09. april 2007 - 11:50 #14
hvorfor bruger du linket herinde "smilbare.dk" og på siden skriver du "smil-bare.dk"

Ville foretrække du valgte at bruge ét domæne som "default"
Avatar billede hmm10 Nybegynder
09. april 2007 - 12:28 #15
Her er et svar, hvis det kan bruges :)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
09. april 2007 - 13:09 #16
lund_dk>  Jeg har købt begge domæner.  Både www.smilbare.dk og www.smil-bare.dk

Hvilket synes i jeg skulle bruge inde på siden?
Avatar billede brinck10 Nybegynder
10. april 2007 - 07:10 #17
smilbare.dk er min mening ;)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
10. april 2007 - 13:59 #18
takker