Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. april 2007 - 15:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google adwords

Hejsa!
Her i går købte jeg en reklame på Google.

Så jeg ville lige spørge, hvad forskellen på at sætte dine "kliks" til 1,50 kroner f.eks, og ikke 0,10 kr?

Hvad er forskellen, bortset fra at priserne ikke er ens? Og hvor bliver det set henne og alt det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. april 2007 - 16:00 #1
Jo højre din klick pris er sat jo bedre og jo oftere vises dine annoncer er det korte svar der er selvfølgelig meget mere end dette at kikke på
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. april 2007 - 16:08 #2
Okay tak!