Avatar billede tjekdenne Nybegynder
06. april 2007 - 10:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke etablere kontakt med ejere af hjemmeside

Jeg ønsker at komme i kontakt med dette firma, men den mail, der henvises til på nedenforstående link, virker ikke - og jeg kan ikke finde nogen adresse, eller telefonnummer, således at jeg kan kontakte dem på anden måde.

Det drejer sig om én, der skal ind og rette i en annonce vedkommende har liggende derinde, men han har glemt både brugernavn samt adgangskode

Hvad kan jeg gøre?

http://www.baadannoncer.dk/info.asp
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. april 2007 - 10:18 #2
En søgning på ripe.net gav ikke noget, men på dk-hostmaster fandt jeg dette:

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=baadannoncer.dk

Et kik på krak.dk gav ikke meget:

http://www.krak.dk/Firma/Resultat.aspx?Query=Zeltek+Aps&Area=8220

Så der er nok kun tilbage, at aflægge dem et besøg på adressen :/
Avatar billede screem_brille Novice
06. april 2007 - 10:22 #3
det vil da være noget nemmere at sende dem et brev ;)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. april 2007 - 10:32 #4
Det er sjældent at hjemmeside-ejere har telefonnumre på deres site.... send dem en mail på info@baadannoncer.dk
Avatar billede screem_brille Novice
06. april 2007 - 10:43 #5
erik-peders, spørger skriver jo netop at den IKKE virker.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. april 2007 - 11:05 #6
okay..... lagde jeg ikke lige mærke til :-)
lamperstrax.dk har adresse samme sted.... prøv at ringe til dem, det kunne jo være at det er samme firma, eller de kan hjælpe dig videre.... http://lamperstrax.dk/kontakt.asp
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. april 2007 - 11:08 #7
Avatar billede screem_brille Novice
06. april 2007 - 11:17 #8
det er 3 forskellige firmaer, der blot ligger på samme adresse, hvorfor skulle amn ringe til et af de andre firmaer ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. april 2007 - 12:01 #9
Bare fordi det er 3 forskellige firmaer kunne det jo godt være ejet af den samme person/firma

Her finder du nummer til dem http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=29524246
Samt oplysninger om deres andre firmaer (hvis det ikke virker)
Avatar billede screem_brille Novice
06. april 2007 - 12:19 #10
2 af firmaerne er ApS, det sidste er A/S, det er vist ikke ret normalt at det skulle være samme personer bag dem ;)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. april 2007 - 12:29 #11
Okay okay.... Sikkert rigtigt, men der er jo en chance, og jeg prøver bare at hjælpe....
Nu har jeg jo fundet nummeret til dem, du har fået pointene, og han får forhåbentligt fat i dem.... Skal vi så ikke bare alle være glade og komme videre.... Mojn...