Avatar billede okoleg Nybegynder
06. april 2007 - 09:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ændre farve på knap (lille opgave)

Hejsa

Jeg er en taber til at alt med at ændre bannere, knapper mv. jeg har derfor en lille opgave til eksperten.

Denne knap
http://www.minilaan.dk/images/go.gif
har en baggrunsfarve der er hvid (udenom selve knappen)

Denne hvide bagrrundsfarve vil jeg meget gerne have ændret til denne farve:
http://www.bankautomaten.dk/farve.html

Håber på hjælp, trods det tidlige tidspunkt på en langfredag:-)

Kasper
Avatar billede jbinderup Nybegynder
06. april 2007 - 17:04 #1
Har du en mail jeg kan sende det til?
Avatar billede jbinderup Nybegynder
06. april 2007 - 17:08 #2
Du kan sende en mail til jakob@binderup.info, så kan jeg returnere logoet med baggrundsfarven
Avatar billede okoleg Nybegynder
07. april 2007 - 18:03 #3
Nå, det kan godt være at det alligevel ikke var så let. Jbinderup, kunne ikke ramme farven. Er der andre der har lyst til at forsøge? Sig til hvis der mangler oplysninger eller andet, så det bliver nemmere.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
10. april 2007 - 23:57 #4
Hej okoleg.
Jeg har forsøgt mig her: http://virksaa.1go.dk/exp/771861/
Jeg ved ikke hvad det er for en font, så jeg har fundet en der ligger nær den der bliver brugt i den oprindelige. Der er to versioner, se hvilken du bedst kan lide :)
Avatar billede okoleg Nybegynder
14. april 2007 - 12:22 #5
Der er dersværre ingen af Jer der rammer farven.
Skal I bruge en kode på farven eller noget?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
15. april 2007 - 14:04 #6
Så bliver jeg nødt til lige at høre.. er det baggrundsfarven på selve knappen, eller er det baggrundsfarven bag knappen?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
15. april 2007 - 14:14 #7
Det er bare mig der ikke har læst spørgsmålet godt nok! :) Jeg er på sagen nu..
Avatar billede flashnoob Nybegynder
15. april 2007 - 14:25 #8
Avatar billede abrjonline Nybegynder
17. maj 2007 - 02:00 #9
har du fået lavet opgaven ellers kan jeg sagtens lave det???

Jeg skal vide hvad du skal have for en farve som baggrund altså HEX farve.... Du ska også tænkte på at farvenuancen godt kan ændre sig hvis du fx bruger et editeringsprogram som frontpage og det derfor måske kunne være at ingen af ovenstående har ramt plet..
Avatar billede flashnoob Nybegynder
17. maj 2007 - 12:20 #10
HEX for baggrunden er #E8DFC7, som jeg også har brugt.