Avatar billede najib Nybegynder
29. marts 2007 - 15:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overføringsfunktion til Transimpedansforstærker

Hej alle

Jeg har lidt problem med at beregne overføringsfunktionen til en transimpedans forstærker, er der nogen der kan hjælpe??

kredsløbet kan ses her på adressen  www.najib.dk

På forhånd tak

PS: grunden til at jeg stiller denne spg igen er at den tidliger spg er accepteret vej en fejl... jeg har ikke fået hjælp endnu..
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2007 - 15:45 #1
der er der ikke accepteret et svar endnu i det gamle spg. ? http://www.eksperten.dk/spm/770703
Avatar billede richardjensen Seniormester
29. marts 2007 - 18:47 #2
Avatar billede najib Nybegynder
29. marts 2007 - 19:31 #3
den er ikke på dansk ;-(
Avatar billede richardjensen Seniormester
29. marts 2007 - 22:41 #4
<den er ikke på dansk ;-( >,
-- Nej,- men dog heller ikke på kinesisk, men 'Nordisk'
( Og der findes mere viden på andre sprog end netop på dansk )
Og det hjælper, hvis man går stædig i gang - med godt mod :-)  !
V.h. Richard
Avatar billede najib Nybegynder
30. marts 2007 - 09:35 #5
jeg venter et stykke tid, hvis jeg fik ikke hjælp fra de andre klog hoveder, så få du point :-)