Avatar billede meyer Nybegynder
27. marts 2007 - 17:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Konfigurationsfejl

Nogen der kan hjælpe mig med den her?

Konfigurationsfejl
Beskrivelse: Der opstod en fejl under behandling af en konfigurationsfil, der er nødvendig for at behandle denne anmodning. Se detaljerne om fejlen nedenfor, og foretag de nødvendige ændringer af konfigurationsfilen.

Meddelelse om parsefejl: Attributten 'xmlns' kunne ikke genkendes.

Kildefejl:

Linje 1:  <?xml version="1.0"?>
Linje 2:  <configuration xmlns="http://schemas.microsoft.com/.NetConfiguration/v2.0">
Linje 3:      <appSettings>
Avatar billede kalp Novice
27. marts 2007 - 19:53 #1
nøjes med

<configuration>

istedet for
<configuration xmlns="http://schemas.microsoft.com/.NetConfiguration/v2.0">
Avatar billede meyer Nybegynder
27. marts 2007 - 20:05 #2
Hmm... så giver det problemer længere nede i filen med <connectionstring>, kan det være Explore 7 problemer?... jeg syntes ikke den gør det på min bærbare med explore6 - der kan jeg bare ikke oprette bruger i databasen som du viste mig tidligere - er sku noget på røven her ;-(
Avatar billede kalp Novice
27. marts 2007 - 20:16 #3
hvad er det næste den brokker sig over?
Avatar billede meyer Nybegynder
27. marts 2007 - 20:18 #4
Konfigurationsfejl
Beskrivelse: Der opstod en fejl under behandling af en konfigurationsfil, der er nødvendig for at behandle denne anmodning. Se detaljerne om fejlen nedenfor, og foretag de nødvendige ændringer af konfigurationsfilen.

Meddelelse om parsefejl: Konfigurationsafsnittet 'connectionStrings' kan ikke genkendes.

Kildefejl:

Linje 7:      <add key="MaxDropdownMenuLevel" value="5"/>
Linje 8:    </appSettings>
Linje 9:      <connectionStrings>
Avatar billede kalp Novice
27. marts 2007 - 20:30 #5
Du har ikke lavet rod i din config fil?
grundskellet kunne være dette.

<?xml version="1.0"?>
<configuration>
    <appSettings/>
    <connectionStrings/>
</configuration>
Avatar billede meyer Nybegynder
27. marts 2007 - 20:38 #6
Nej den er god nok.