Avatar billede pxa Nybegynder
30. maj 2001 - 09:54 Der er 9 kommentarer

Formular sendt som html side til e-mail

Jeg har hørt at man skulle kunne lave en formular i frontpage hvor den udfyldte formular bliver sendt med som en html side.
Jeg kan kun få det til at virke sådan at man får sendt felt navn og værdier i en almindelig e-mail.
Er der nogen der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede elohim Nybegynder
30. maj 2001 - 14:35 #1
Ja du vælger \"filnavn\" under \"Gem resultat\" under højreklik menuen og så egenskaber for formular
Der klikke du på gennemse og vælger den htm fil resultatet skal skrives til + der er tusind andre muligheder
Avatar billede pxa Nybegynder
30. maj 2001 - 17:07 #2
Ja så gemmer den resultatet i en html fil.
Men det jeg vil er at få sendt formularen som den ser ud udfyldt til min e-mail adresse.
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. maj 2001 - 10:28 #3
Det kan sagtens lade sig gøre. Du skal have fat i din udbyder og høre hvilke CGI scripts han understøtte (hvis nogen) ellers køre det via ASP.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede pxa Nybegynder
31. maj 2001 - 11:04 #4
Jeg kan køre PERL scrips men også asp.
Kender du et godt perl eller ASP script som kan gøre det?
Avatar billede elohim Nybegynder
31. maj 2001 - 17:30 #5
Du indtaster da bare din e-mail under \"send til\" på første side efter du har højreklikke på formularen og ving så får du en mail, hvis den er rigtigt indtastet.
Avatar billede proboss Nybegynder
31. maj 2001 - 23:00 #6
jeg kan godt lave en formular til dig i cgi
skal bare have vide hvilke informationer du ønsker at få for 80 point er det noget
Avatar billede pxa Nybegynder
01. juni 2001 - 09:56 #7
Ja hvis du kan lave et cgi script der kan tage den udfylde html side og sende den til min e-mail adresse så vil jeg gerne give dig 80 point.
Avatar billede proboss Nybegynder
01. juni 2001 - 11:11 #8
Du for ikke en html side men en E-mail hvor alt er delt op så du klart og tydeligt kan se hvad folk har svaret på din forumlar er det godt nok
Avatar billede pxa Nybegynder
01. juni 2001 - 11:14 #9
Nej desværre, det har jeg i forvejen.
Det jeg er ude efter er at få tilsendt den udfyldte html side.